Shop Mobile More Submit  Join Login
Sheldon Stamp 1 by faeriepuffs Sheldon Stamp 1 by faeriepuffs
Stamp Template from: [link]

Image from: Google to Rightful Owners.

I love The Big Bang Theory. My favorite character is Sheldon. He is just so funny. =D
Add a Comment:
 
:iconchild-of-hades:
Child-Of-Hades Featured By Owner May 6, 2014  Hobbyist Traditional Artist
YES Bison (Yes) [V2] 
Reply
:iconusemybases:
UseMyBases Featured By Owner Aug 20, 2013  Student Writer

Sheldon Cooper: How can I ever repay you?

Ramona Nowitzki: Would you consider naming it the Cooper-Nowitzki theorem?

Sheldon Cooper: Who's Nowitzki?

Ramona Nowitzki: I'm Nowitzki.

Sheldon Cooper: You want me to share credit?

Ramona Nowitzki: Uh-huh.

Sheldon Cooper: Get out!

Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Aug 20, 2013  Student Interface Designer
Haha, I love that episode. =)
Reply
:iconusemybases:
UseMyBases Featured By Owner Aug 20, 2013  Student Writer
Sheldon: Smile!
Reply
:iconthedarklink345:
TheDarkLink345 Featured By Owner Apr 14, 2013  Professional General Artist
amen i love Sheldon cooper , my grandpa said i remind of Sheldon Cooper
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Apr 14, 2013  Student Interface Designer
Haha, cool! =D
Reply
:iconthedarklink345:
TheDarkLink345 Featured By Owner Apr 15, 2013  Professional General Artist
thx
Reply
:iconkiralebia:
kiralebia Featured By Owner Jan 2, 2013  Hobbyist General Artist
:iconmegustaplz:
Reply
:iconmrsemmyj:
MrsEmmyJ Featured By Owner Oct 2, 2012  Student Digital Artist
AAHSBDKKWJWLEJWQD~ Sheeeeeldoon~:heart: Wonderful stamp. Love it. <3
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Oct 4, 2012  Student Interface Designer
THank you!
Reply
:iconmrsemmyj:
MrsEmmyJ Featured By Owner Oct 5, 2012  Student Digital Artist
You're very welcome! ^^
Reply
:iconhappinessismusic:
HappinessIsMusic Featured By Owner Sep 28, 2012  Hobbyist General Artist
I love it , i love it , I LOVE IT!!! :love:
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Sep 29, 2012  Student Interface Designer
Thank you!
Reply
:iconlittle-dottie:
Little-Dottie Featured By Owner Sep 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Could it be possible you could make Howard??
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Sep 28, 2012  Student Interface Designer
Of course I can. =D Give me a few minutes.
Reply
:iconlittle-dottie:
Little-Dottie Featured By Owner Sep 28, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Wow, youre awesome! Thanks :)
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Sep 28, 2012  Student Interface Designer
It is uploaded. =D
Reply
:iconlittle-dottie:
Little-Dottie Featured By Owner Sep 29, 2012  Hobbyist Traditional Artist
Yay! Could I have the link to it please?? :)
Reply
:iconharrypotteraddict16:
HarryPotteraddict16 Featured By Owner Sep 28, 2012  Hobbyist General Artist
I LOVE THE BIG BANG THEORY AND HE HAS TO BE THE BEST CHARACTER AND FOR YOU MAKING THIS STAMP I SALUTE YOU lol :D
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Sep 28, 2012  Student Interface Designer
THANK YOU SO MUCH! =D Haha. :hug:
Reply
:iconharrypotteraddict16:
HarryPotteraddict16 Featured By Owner Sep 28, 2012  Hobbyist General Artist
No Problem :hug:
Reply
:iconpoundfreeze:
poundfreeze Featured By Owner Sep 27, 2012  Hobbyist Interface Designer
Love this stamp, Nikki!
BAZINGA!
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Sep 27, 2012  Student Interface Designer
Haha, thanks! Bazinga!
Reply
:icondrsheldoncooperphd:
DrSheldonCooperPhD Featured By Owner Sep 28, 2012
Respect the Bazinga punk, respect the Funk.
Reply
:iconpoundfreeze:
poundfreeze Featured By Owner Sep 27, 2012  Hobbyist Interface Designer
It was actually a game we played in English & Science class... it's fun, too. He was the first person I thought of when I saw the word 'bazinga'. xD
I love his quotes. They're so funny. :meow:
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Sep 27, 2012  Student Interface Designer
I love the one where penny broke her arm in the shower and he goes "there, there sheldon's here for you." and gives her that funny pedophile look.
Reply
:iconpoundfreeze:
poundfreeze Featured By Owner Sep 27, 2012  Hobbyist Interface Designer
I actually don't watch it, but have heard a few things about it. xD I know it's pretty funny though, haha.
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Sep 27, 2012  Student Interface Designer
Haha, you should watch it. It is hilarious.
Reply
:iconpoundfreeze:
poundfreeze Featured By Owner Sep 28, 2012  Hobbyist Interface Designer
Hehe, I'll try. ^^ Have you watched The Middle before? It's actually pretty funny, I never actually watch the whole show though. xD
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Oct 4, 2012  Student Interface Designer
Yeah, I don't really like the Middle. =(
Reply
:iconyoureawizard:
youreawizard Featured By Owner Sep 27, 2012
ugh this is horrible........

Once again, you've fallen for one of my classic pranks.
Bazinga.

its lovely! <3
if zazzy was an adjective, I'd use it.
Reply
:iconfaeriepuffs:
faeriepuffs Featured By Owner Sep 27, 2012  Student Interface Designer
Haha!

Thank you! =D
Reply
Add a Comment:
 
×
Download PNG 99 × 56




Details

Submitted on
September 27, 2012
Image Size
10.9 KB
Resolution
99×56
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
994 (2 today)
Favourites
105 (who?)
Comments
33
Downloads
3
×